DKP systém prehľad
+3
Fossil
steve
Landsknecht
7 posters
Strana 1 z 1
DKP systém prehľad
prinášam prehľad o systéme DKP používanom v minulosti
na tento účel slúžil addon Quick DKP V 2.6.7
DKP systém počas Burning Crusade:
1. každý item mal vopred stanovenú pevnú hodnotu - rovnaká cena pre bežné epické veci a dvojnásobná cena pre tokeny (40 dkp resp. 80 dkp)
2. item vyhral zo záujemcov hráč, ktorý mal najviac DKP, žiadne bidovanie sa nerobilo - v zásade sa dalo dopredu "spočítať" kto čo získa na raide ak bude mať záujem o niektorú vec
3. body za každú vec sa odpísali z hráčovho net DKP a zmizli zo systému
4. DKP sa pridávalo za kill bosa, za každú hodinu v raidu a iron man bonus = dodatočné dkp pre hráčov, ktorí z celej dĺžky trvania raidu boli prítomní aspoň na 90% (kontrolu prítomnosti vykonáva addon samostatne každých 12 minút)
5. bonusové DKP sa pridávalo za tankovanie, healovanie, top 3 v dmgi (občas), za prvý kill bossa podľa uváženia RL, prípadne za leadrovanie raidu
6. dkp sa strhávalo za zdržovanie, nevhodné správanie na raide, spôsobenie wajpu - všetko podľa uváženia RL
7. mesačne sa odpisovali z DKP 10% s cieľom predísť nekonečnému kumulovaniu bodov
8. main+alti mali spojené DKP
DKP systém počas Wrath of The Lich King
1. každý item mal stanovenú len minimálnu hodnotu - rovnaká minimálna cena pre bežné epické veci a dvojnásobná cena pre tokeny
2. item vyhral zo záujemcov hráč, ktorý ponúkol najviac bodov, teda o item sa bidovalo počas určeného časového intervalu
3. body za každú vec sa odpísali z hráčovho net DKP a zmizli zo systému
4. DKP sa pridávalo za kill bosa, za každú hodinu v raidu a iron man bonus = dodatočné dkp pre hráčov, ktorí z celej dĺžky trvania raidu boli prítomní aspoň na 90% (kontrolu prítomnosti vykonáva addon samostatne každých 12 minút), oproti TBC bol iron man bonus v pomere za dkp bosov navýšený tak, že väčšina dkp za raid pochádzala z iron man bonusu, ktorého cieľom bolo motivovať hráčov zostať celý raid
5. bonusové DKP sa nepridávalo
6. dkp sa strhávalo za zdržovanie, nevhodné správanie na raide, spôsobenie wajpu - všetko podľa uváženia RL
7. mesačne sa odpisovali z DKP 10% s cieľom predísť nekonečnému kumulovaniu bodov
8. main a alti mali každý samostatné DKP
DKP systém variant 3
1. každý item mal stanovenú len minimálnu hodnotu - rovnaká minimálna cena pre bežné epické veci a dvojnásobná cena pre tokeny
2. item vyhral zo záujemcov hráč, ktorý ponúkol najviac bodov, teda o item sa bidovalo počas určeného časového intervalu
3. body za každú vec sa odpíšu z hráčovho net DKP a prerozdelia rovnomerne medzi ostatných hráčov (zabezpečuje addon) - za týmto účelom každý hráč na začiatku dostane napríklad 500 dkp (aj nováčik, prípadne aj z lfg) a s týmito si ďalej hospodári ... trochu to pripomína EP/GP systém s prioritami lootu, ibaže teraz bude menšie dkp = nižšia priorita a opačne. S každým vyhratým itemom hráč posilní šance ostatných (oveľa viac ako v predošlých systémoch) získať ďalší item nakoľko im daruje svoje dkp
4. DKP sa pridáva za kill bosa - nejaké minimálne, možno toľko koľko sa ubere za hodinu, za každú hodinu v raide je možné pridať aj záporné DKP - vytvorí sa silnejšia motivácia nepostávať, neafkovať alebo inak nenaťahovať čas lebo v konečnom dôsledku môže byť zmena dkp u hráča aj záporná; iron man bonus by sa ešte mohol posilniť a byť najväčšou zložkou z prírastku dkp za raid - prípadne nebude žiadne dkp za kill, ani za hodinu ani za iron man a zostane len tých 500 nazačiatku čo dostane každý
5. bonusové DKP žiadne
6. dkp strhávať za zdržovanie, nevhodné správanie na raide, spôsobenie wajpu - podľa uváženia RL
7. mesačne odpisovať z DKP 10% s cieľom predísť nekonečnému kumulovaniu bodov - záleží aj na počte bodovaných raidov, prípadne na bode 4.
8. main a alti každý samostatné DKP
na tento účel slúžil addon Quick DKP V 2.6.7
DKP systém počas Burning Crusade:
1. každý item mal vopred stanovenú pevnú hodnotu - rovnaká cena pre bežné epické veci a dvojnásobná cena pre tokeny (40 dkp resp. 80 dkp)
2. item vyhral zo záujemcov hráč, ktorý mal najviac DKP, žiadne bidovanie sa nerobilo - v zásade sa dalo dopredu "spočítať" kto čo získa na raide ak bude mať záujem o niektorú vec
3. body za každú vec sa odpísali z hráčovho net DKP a zmizli zo systému
4. DKP sa pridávalo za kill bosa, za každú hodinu v raidu a iron man bonus = dodatočné dkp pre hráčov, ktorí z celej dĺžky trvania raidu boli prítomní aspoň na 90% (kontrolu prítomnosti vykonáva addon samostatne každých 12 minút)
5. bonusové DKP sa pridávalo za tankovanie, healovanie, top 3 v dmgi (občas), za prvý kill bossa podľa uváženia RL, prípadne za leadrovanie raidu
6. dkp sa strhávalo za zdržovanie, nevhodné správanie na raide, spôsobenie wajpu - všetko podľa uváženia RL
7. mesačne sa odpisovali z DKP 10% s cieľom predísť nekonečnému kumulovaniu bodov
8. main+alti mali spojené DKP
DKP systém počas Wrath of The Lich King
1. každý item mal stanovenú len minimálnu hodnotu - rovnaká minimálna cena pre bežné epické veci a dvojnásobná cena pre tokeny
2. item vyhral zo záujemcov hráč, ktorý ponúkol najviac bodov, teda o item sa bidovalo počas určeného časového intervalu
3. body za každú vec sa odpísali z hráčovho net DKP a zmizli zo systému
4. DKP sa pridávalo za kill bosa, za každú hodinu v raidu a iron man bonus = dodatočné dkp pre hráčov, ktorí z celej dĺžky trvania raidu boli prítomní aspoň na 90% (kontrolu prítomnosti vykonáva addon samostatne každých 12 minút), oproti TBC bol iron man bonus v pomere za dkp bosov navýšený tak, že väčšina dkp za raid pochádzala z iron man bonusu, ktorého cieľom bolo motivovať hráčov zostať celý raid
5. bonusové DKP sa nepridávalo
6. dkp sa strhávalo za zdržovanie, nevhodné správanie na raide, spôsobenie wajpu - všetko podľa uváženia RL
7. mesačne sa odpisovali z DKP 10% s cieľom predísť nekonečnému kumulovaniu bodov
8. main a alti mali každý samostatné DKP
DKP systém variant 3
1. každý item mal stanovenú len minimálnu hodnotu - rovnaká minimálna cena pre bežné epické veci a dvojnásobná cena pre tokeny
2. item vyhral zo záujemcov hráč, ktorý ponúkol najviac bodov, teda o item sa bidovalo počas určeného časového intervalu
3. body za každú vec sa odpíšu z hráčovho net DKP a prerozdelia rovnomerne medzi ostatných hráčov (zabezpečuje addon) - za týmto účelom každý hráč na začiatku dostane napríklad 500 dkp (aj nováčik, prípadne aj z lfg) a s týmito si ďalej hospodári ... trochu to pripomína EP/GP systém s prioritami lootu, ibaže teraz bude menšie dkp = nižšia priorita a opačne. S každým vyhratým itemom hráč posilní šance ostatných (oveľa viac ako v predošlých systémoch) získať ďalší item nakoľko im daruje svoje dkp
4. DKP sa pridáva za kill bosa - nejaké minimálne, možno toľko koľko sa ubere za hodinu, za každú hodinu v raide je možné pridať aj záporné DKP - vytvorí sa silnejšia motivácia nepostávať, neafkovať alebo inak nenaťahovať čas lebo v konečnom dôsledku môže byť zmena dkp u hráča aj záporná; iron man bonus by sa ešte mohol posilniť a byť najväčšou zložkou z prírastku dkp za raid - prípadne nebude žiadne dkp za kill, ani za hodinu ani za iron man a zostane len tých 500 nazačiatku čo dostane každý
5. bonusové DKP žiadne
6. dkp strhávať za zdržovanie, nevhodné správanie na raide, spôsobenie wajpu - podľa uváženia RL
7. mesačne odpisovať z DKP 10% s cieľom predísť nekonečnému kumulovaniu bodov - záleží aj na počte bodovaných raidov, prípadne na bode 4.
8. main a alti každý samostatné DKP
Landsknecht- Počet príspevkov : 66
Join date : 14.12.2010
Re: DKP systém prehľad
Dobra vec urco by to bylo lepsi akorat se mi nelibi bod 7. u vsech ten bych zrusil ale to budu asi jedinej
steve- Mod
- Počet príspevkov : 140
Join date : 10.01.2011
Re: DKP systém prehľad
naco chcete DKP? ked je spravodlivo rozdelovany loot tak aby to boostlo rovnomerne raid? potom budu dostavat len ludia s DKP? uplne zbytocnost... prehlad o tych co nechodia a pod ajtak mame tak naco DKP na strhavanie?
Re: DKP systém prehľad
ano na strhávanie. Ako chceš potrestať inakšie ľudí? Dáš im demote? uuuu...každému to je jedno...jeden raid bez lootu? málo komu ešte dačo niekde padá...každý čaká na HC...a práve odtiaľ by chcel loot kde by mu trebalo DKP
Staldo- Mod
- Počet príspevkov : 302
Join date : 21.06.2011
Age : 35
Re: DKP systém prehľad
no pokud byse to zavedlo, tak bych byl spíše pro systém který běžel na burning crusade, tedy ten první, rovnoměrné dkp za všechny itemy, bez bidu, prostě kdo by chodil častěji raidy by měl více dkp a tudíž by si dříve přišel k itemu, kdyby dělal pičoviny strhlo by se, kdyby dostal demote na about to kick, byl by raid bez itemu tudíž by šel item následujícímu hráči v pořadí.
Podmes- Guild Master
- Počet príspevkov : 357
Join date : 07.01.2011
Age : 33
Re: DKP systém prehľad
Myslim si ze lokos uz ma dost skusenosti s ludmi nato, aby vedel kto je aky a ako si zasluzi v raide itemy. Zatial sa nikto nestazoval na rozdavanie, DKP alebo EPGP to tu len rozhada ludi, skomplikuje a vsetko picoviny. Ak pride HC a bude DKP tak je to uplne zbytocne dovtedy vsetci budu mat 500000000 DKP bodov aj napriek tym vsetkym regulaciam tak potom nechapem. A EPGP je dobry v guilde, kde su vsetci skillovo natom rovnako, len ide potom o zjednodusenie pozerania eqpu a pod. Podla mna DKP v nasej Guilde je ako vratit sa o krok spat. A ano ak lokos da demote tak ten clovek povacsine velmi dlho nic nedostane. A to ak sa dava len tak jednoducho sa nezabuda a nuti to dotycneho sa snazit vyzehlit si to. DKP by ho akurat donutilo drzat hubu a chodit tie raidy aby mal item.... tak o com to je? Sry ze tak napisem ale o hovne... uplne mastnom zbytocnom.
A este dodam ze by sme sa mali vediet dohodnut aspon medzi svojimi classami a ked nie, CL by mal riesit pripadne iny vyssi rank rovnakej class ak by to bolo rovnomerne. That's all
A este dodam ze by sme sa mali vediet dohodnut aspon medzi svojimi classami a ked nie, CL by mal riesit pripadne iny vyssi rank rovnakej class ak by to bolo rovnomerne. That's all
Re: DKP systém prehľad
tiez nechcem dkp... mam o starost naviac ako RL mat neaky addon ktory mi to zlagovava, musim ho zapinat, vypinat a nato sa rado zabuda... ked to neprida dkp tak dostavam tyzdenny picung etc etc... nebavilo ma sa o to starat a vychodisko (VED BUDE RIESIT LOOT NIEKTO INY) neprijmam. Na hlavne itemy tipu DFO, ROD, DCH, JOGURT mam spravenu prioritu kto co dostane... ostatne itemy dropuju dost casto takze si myslim ze lud nieje urazeny ak niekto nieco nedostane
EDIT: co sa tika trestov treba vymysliet nieco insie
EDIT: co sa tika trestov treba vymysliet nieco insie
Loko- Classleader
- Počet príspevkov : 479
Join date : 13.04.2011
Age : 31
Re: DKP systém prehľad
Ja osobne som tiež spokojný so systémom čo vedieme. Myslím že aj to nám drží partiu po kope. Len te tresty noooo...Možno tak ešte goldy do GB by mohli dať(nakúpili by sa flašky atď.) .... Treba dáko vyriešiť to trestanie
Staldo- Mod
- Počet príspevkov : 302
Join date : 21.06.2011
Age : 35
Re: DKP systém prehľad
goldami to tiez nevyriesis.... nikoho neprinutis davat goldy do guildy xD treba na nieco ine prijist. Inak ked sme uz boli pri tych goldoch... kedysi existovala guildovna dan. Kazdy clovek musel tyzdenne odviest prachy guilde.. Tak ma napadlo ze ci by sme to nezaviedli a ztoho by sa trebarz platili opravy, platili scrolly na raid, flasky... Ty ktory by neplatili tak by museli samozrejme si vsetko zhanat sami a mali by specialny rank kde by im bola odoprena trebarz GB... hm hm hm? Ja osobne GB vykradam vcelku casto
Loko- Classleader
- Počet príspevkov : 479
Join date : 13.04.2011
Age : 31
Re: DKP systém prehľad
Guildovná daň je blbosť podľa mňa
Staldo- Mod
- Počet príspevkov : 302
Join date : 21.06.2011
Age : 35
Re: DKP systém prehľad
Goldy do G alebo hocico podobne spojene s hodnotou Gold je blbost, casto krat uz v raide pocuvam slova ,,pozicajte mi na opravu,, takze podla mna keby mali davat este dalsie goldy, tak by sme nemali ludi v raide lebo by boli cerveny alebo by to nemalo zmysel kedze tu vsetci v pohode vychadzaju a pozicaju si tie prachy. <--- bezucelne. Treba vymysliet nieco ine, nieco co zasahuje priamo tu osobu. Ked uz si niekto pojebe ze dostane trest a nemoze hravat castejsie ako tie raidy (napr resanka) tak potom co? Vyprdne sa ti nato.
In my opinion, mali by sme ludi za trest davat do ranku about to kick. Ludi na serveri je dost a ak robi nejaku chybu casto, nieco fatalne co uz davno mohol prestat alebo neviem odsledovat (omenn agro a pod.) tak jednoducho v G nema co robit ak preagri a skape pripadne wipne raid. Ale zalezalo by na zavaznosti. Ak by to nebolo nic take strasne tak len mu vypicovat a to Lokosovy velmi pekne ide sam som si to zazil a mozem vam povedat je to dost ucinne nato aby si clovek uvedomil ze je kokot a pojebal daco uplne zbytocne. No a potom je skupinka ludi ktory ani nemaju sacu tak ty na raidy ani nebudu brani, neskor about to kick atd. Co viac chcete?
In my opinion, mali by sme ludi za trest davat do ranku about to kick. Ludi na serveri je dost a ak robi nejaku chybu casto, nieco fatalne co uz davno mohol prestat alebo neviem odsledovat (omenn agro a pod.) tak jednoducho v G nema co robit ak preagri a skape pripadne wipne raid. Ale zalezalo by na zavaznosti. Ak by to nebolo nic take strasne tak len mu vypicovat a to Lokosovy velmi pekne ide sam som si to zazil a mozem vam povedat je to dost ucinne nato aby si clovek uvedomil ze je kokot a pojebal daco uplne zbytocne. No a potom je skupinka ludi ktory ani nemaju sacu tak ty na raidy ani nebudu brani, neskor about to kick atd. Co viac chcete?
Re: DKP systém prehľad
no tuším v dkp systemu se dá i pozorovat kdo kolik dostal věcí a kdy, tim chci říct že bychom nemuseli dávat dkp a jen počítat hodiny v raidu + log kdo co kdy dostal, podle hodin v raidu sme dřív i dávali rank up, prioritně by se dal řešit equip podle toho kdo co dostal případně kolik hodin odraidoval a přidat k tomu ještě rank na kick který by anuloval veškerý šance na získání equipu, jednu dobu se dávali i trestný body, za 3 body kick nebo tak něco.
Podmes- Guild Master
- Počet príspevkov : 357
Join date : 07.01.2011
Age : 33
Re: DKP systém prehľad
Uz som svoje napisal ale podla mna to vsetko je uplna blbost nejake body hovadiny... ked niekto daco poserie nahodou tak to ma byt za wowkom v strese aby ho nekickli? to budu este horise raidy takze podla mna picovina. Dalej odsledovane to podla mna mame kto kolko chodi nie? Nemame tolko ludi v G aby sme si to nestihli vsimnut a okrem toho uz som pisal Lokos si to vie odsledovat dostatocne a uz aj ja a to neleadrujem vseobecne viem kto a ako chodi radiy, toci dps a dostava itemy. Tak sa znovu pytam NACO dalsie poondene addony a systemy? ------> nahovno
Okrem toho kolkokrat ked sa nevedel aj Lokos rozhodnut co ma kto dostat z doch/troch ludi vzdy sa dohodli... kolko krat rexer pustil item, frodo tiez atd... Vzdy sa loot poriesi najskor podla toho kto si co zasluzi, kolko je v G kolko chodi a aku moc srackovu vec na sebe ma. Takze ak niekto predsa len nebude mat cas na TOGC a raz sa mu postasti, je brutalny dmger dajme tomu, mame tie DKP(ako tu bol napad) tak nebude mat tolko bodov a tak on s 251 backom nedostane insa back, dostane ho niekto s 264 backom, koho to boostne v 5 statoch tak o 3-4 body zato tohoto by to boostlo vyse 20... Spravodlivost by mala byt v hlave nie zapisana v cislach niekde v G alebo v addonoch.
Okrem toho kolkokrat ked sa nevedel aj Lokos rozhodnut co ma kto dostat z doch/troch ludi vzdy sa dohodli... kolko krat rexer pustil item, frodo tiez atd... Vzdy sa loot poriesi najskor podla toho kto si co zasluzi, kolko je v G kolko chodi a aku moc srackovu vec na sebe ma. Takze ak niekto predsa len nebude mat cas na TOGC a raz sa mu postasti, je brutalny dmger dajme tomu, mame tie DKP(ako tu bol napad) tak nebude mat tolko bodov a tak on s 251 backom nedostane insa back, dostane ho niekto s 264 backom, koho to boostne v 5 statoch tak o 3-4 body zato tohoto by to boostlo vyse 20... Spravodlivost by mala byt v hlave nie zapisana v cislach niekde v G alebo v addonoch.
Re: DKP systém prehľad
ja bych to DKP zaviedol jedine na pocitanie hodin v raidoch... a hej sikne sa mi aj zistovat kto co dostal fakt si nepamatam komu som dal posledne marku atd... takze ak chcete tak to zavedte ale pomne nechcite abych si to zapinal a stahoval na raidy... mne by to uz wowko nezvladlo
Loko- Classleader
- Počet príspevkov : 479
Join date : 13.04.2011
Age : 31
Strana 1 z 1
Povolenie tohoto fóra:
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre.
|
|